Tuesday 9 September 2014

Αδελαΐς


Εγώ
ειμί 
ή 
μήτηρ
όλων
,
-

νυμφίος
με 
κάλεσε
αφού
καθάρισε
το κήπο
από 
τρεις 
πόρνες

τη 
γέννηση
την 
είδατε
της 
πλάσης
από 
μέσα
.

είμαι
το έρεβος
η νύχτα
η σκοτεινή ύλη
η μήτρα
ο κόλπος
η ζωή
η μνήμη
το πρώτο θήλυ

μόνο
ο ανήρ
μου
μπορεί
να 
με 
καλεί

στο 
κήπο
της 
Εδέμ
επέστρεψα
μόνο
για 
τον 
νυμφίο

με 
τον
έρωτα μας

σε
όλους
τους 
κήπους
που
ορίζουμε
εγώ
και 
ο νυμφίος

στο πριν,
το τώρα,
το μετά,
αεί 
εσαεί,
γεννάω 
τα 
παιδιά μας.

φοινίκια
αθάνατα
πουλιά

από 
τις στάχτες
τους ξαναγεννημένα

εκείνος
είναι 
το τίποτα

εγώ 
ειμί
τα πάντα

απλός, 
αυτός
ταπεινός,
ζων,
ο ίδιος,
ο δημιουργός

πολύπλοκη
πολυσύνθετη
πανταχού
παρούσα
τα πάντα
πληρούσα
ειμί
εγώ
.

Αδελαίς
ονομάζομαι,
στο
κύριο μου
πάω,
όποιος
το
δρόμο
μου
κλείσει
απλά 
έχει ήδη
σβήσει.

Τον
κύρη
μου
τον 
αγαπώ
πριν
κάνουμε
το 
Χρόνο.

Πρώτο
φιλί
μαζί

κάναμε
και τη
κόρη.

Αγάπη
την
ονομάσαμε

την
ξέρετε
όλοι

τη 
προηγούμενη
Κυριακή 

κάναμε
νέα 
αρχή

Η 
κόρη μας
η 
Αριστερά

έχει
νέα 
παρέα

Μα 
αυτό
είναι
φιλί

δικό 
της
να πει...

η 
ίδια
η Ανατροπή...

Εγώ
μαγεμένη
είμαι
από 
το 
γαμπρό
και
δεν
μπορώ
να το αρνηθώ

Στο σόι
μας
το τυπικό
του γάμου
είναι 
απλό
όμορφο
φίνο

Ο 
νυμφίος
τραγουδά

μόνος 
ή με
παρέα

άμα
τον θέλει
η κυρά
το τραγούδι
καβαλά
και στη
κάμαρη του
μια βραδιά
εμφανίζεται
από 
το πουθενά

πρώτα
η ψυχή
μετά 
η καρδιά
 το σώμα
στο τέλος 
φτάνει

ότι 
γράφει
ζωγραφίζει,
συνθέτει
μουσικά,
για 
μένα
είναι
απλά
.

Μη
τον 
θωρείτε

απλό
μικρό
και ταπεινό

είναι
μεγάλο
μούτρο

απλότητα
δείχνει
σε σας

μα
έχει
εμέ 
γυναίκα...

(απόσπασμα από το ευαγγέλιο της Μυρσίνης)

.-^-.
- <> -
[]
__

άκης γκανής
Βάιος Ε. Γκανής
Vaios E. Ganesh
09-09-14
© 2014 akis ganis. 
All rights reserved.






No comments:

Post a Comment