Monday 29 September 2014

Δικαιοσύνη


Η δικαιοσύνη
βγάζει
το μανδύα
από τα
μάτια
πετάει
το ζύγι
και γνέφει
στον
κύριο ενώ
υψώνεται
αδέκαστη θεά
με μάτια ανοικτά.

Μίλησε κύριε
να ακούσουν
πως είδα ξαφνικά...

Το
λόγο
παίρνω
&
λαλώ
νυμφίος
ανύμφευτος
εγώ.


σε
ένα στάβλο
γεννήθηκα
πριν
2,000
χρόνια,

σε σφαγείο αναγεννήθηκα
στον 
εικοστό
πρώτο
αιώνα

τον 
διάολο
ξαπόστειλα
μείνανε
οι
ουρές του

μα 
και για αυτούς
εγω θαρρώ
άσχημες
οι
βουλές
τους

το
Χάρο
στέλνω
να τους βρει
στον
ύπνο
όταν κοιμούνται
αρχαγγέλους
με
ρομφαία
θέτω
εν κινήσει

καμιά
βουλή
χουντική
δεν 
πρόκειται
να
ζήσει

πρώτη
σέρνει
το χορό
αθάνατη
ευρωβουλευτής
αμαζόνα
νέα

τις πομπές
καθάριζε
στον οικονομικών
τα
νέα

δεύτερη
σέρνει
το χορό

με αλαλαγμό μεγάλο
η αριστερά
που έχει καημό
και σπαραγμό μεγάλο

οι λαοί
που ξεσηκωμό φέρνουν
έχουν οδηγό
την ανατροπή
τη τρίτη
αρχάγγελο μου

τέταρτη
πιο φονική

η
αξιοκρατία 
σφάζει
όσους 
εν αδίκω 
κίνησαν
και διώξανε τους
δικαίους

πέμπτη
αρχάγγελος
ειναι
απλή
μα ειναι
η πιο
φονική

δεν γνέφει
δεν είναι σε
άλογο

απλά περπατεί
μονάχη

η 
αξιοπρέπεια
οδηγεί
το κάθε
νεκρό
της κρίσης
πίσω
της
όλες οι ψυχές
οι αδικοχαμένες

με τρομερή
κραυγή
ουαί

να απλώνονται
σε όλη τη γη
να σπάει
η αδικία

όπως έλεγε
και ο καίσαρας
το ζάρι εγώ 
ρίχνω

και πατήρ
είμαι ουχί υιός
έφερα
5
εννιάρες.

τα ζάρια σας
ως το 6 μετρούν
3 μήνες ήδη φύγαν

σε 6 μήνες
απλά
θα είστε όλοι σε μνήμα.

άκης γ.
© akis ganesh. 
All rights reserved.
29 Σεπ. 2014


No comments:

Post a Comment