Tuesday 2 September 2014

Άγκυρα Ψυχής


Στα 14
όταν
σε έπιασε
φαγούρα

κι άρχισες
να γράφεις
για 7 λυχνίες
και παπαριές

σε έγραψα
στα παλιά μου 
τα υποδήματα

και ασχολήθηκα 
με θετικές
επιστήμες...

Στα 33
όταν νίκησες
τον Αντίχριστο
λέω
εντάξει μωρέ...

Καλό παραμυθάκι...

Στα 37
όταν έβαζες 
τις σφραγίδες
για να ακινητοποιήσεις
το πατέρα του

και να
τον 
διαλύσεις
στα
εξ ων
συνετέθη..

λέω εντάξει
ας σου κάνουμε
τη χάρη

όμορφο το 
τρυπάκι...

Απλά 
και 
μόνο
επειδή 
ένιωθες 
το πόνο
της μάνας γης
και έδινες αγάπη
και συμπόνοια
σε όλη
τη πλάση

λέω 
άφες
αυτοίς,
γνωρίζει
τι 
ποιούσι...

καλά 
τα 
κάνει...

Στο
σόι
όλοι
κάνουμε
τη δουλειά
μας
δεν βγάζουμε
κιχ

ούτε λέμε
τι κάναμε
και πως...

χαλαρά
κάναμε
το χαμαλίκι

λέω
κι
εγώ

ωραία
ησύχασα
να ασχοληθώ
με τα γούστα μου....

αλλά 
εσύ
εκεί
στο κόλλημα...

τα γράψανε 
σκατά
οι προηγούμενοι

και θες τώρα
να τα γράψεις 
ο ίδιος..

μου 
τα 'χεις
κάνει
τσουρέκια
από 
τα 14.

Πρώτε,
εσύ 
που 
είσαι 
η Ψυχή μου

σε
Σένα 
τα λέω...

Ενδιαφέρουσα
η ζωή μαζί Σου,
δε λέω...

Και 
όσες
φορές 
σου δόθηκα
εντελώς
και ανιδιοτελώς
(ανέκαθεν δηλαδή)

η ανταμοιβή
(που δε ζήτησα,
όλο Σε έβριζα
γιατί μου 
έχωνες 
προβλήματα
και εκ φύσεως
έπρεπε
να τα λύσω...)

λοιπόν
33 χρόνια 
μετά
αφού 
προηγήθηκε
μια ζωή

θέλω 
να Σου πω
ένα μεγάλο
ευχαριστώ

γιατί 
τουλάχιστον
ως εδώ

(και ζούμε
μαζί
τη κάθε 
μέρα
λες και είναι 
τελευταία)

το ταξίδι
είναι συναρπαστικό

και με τη ζωή
που έχω ζήσει
σαν άκης

όχι
όσες 
έζησα
μέσα
από βιβλία 
άλλων

ούτε 
όσες ζωές
μου έδειξες
Εσύ

ΨΥΧΗ
μου
αγαπημένη,

 σε ευχαριστώ
για αυτό
το ταξίδι

όπως 
και για τη μόνιμη
σύνδεση
με
τη συλλογική 
μνήμη...

που 
δεν μου
χάρισες...

όταν
σου χαρίζουν
κάτι
δεν το εκτιμάς...

μάθημα
πρώτο
και βασικό..
που με
έμαθες...

αλλά 
μέσα 
από πόνο
κόπο
θλίψη

με
πήρες
από 
το χέρι

και 
από 
άνθρωπο

με
έκανες
με αγάπη

Φοίνικα
αθάνατο 
ον...

Τιμή
μου
να 
σας υπηρετώ
Κύριε
μου.

συνεχίστε
τις ενδιαφέρουσες
αποκαλύψεις...

Μια ζωή
σαν 
ταινίες
σινεμά...

άκης
κανείς,

προς
τον
Vaios E. Ganesh

2-09-14




No comments:

Post a Comment