Wednesday 10 September 2014

Αδωνάι


Άκων  
Δύνασθαι 
Ωθήσει 
Νεότης 
Αθανασία

Ικέτης


αρχή
άλφα
αγάπη

με 
φωνάζουν
όλοι
στη πλάση

στο 
ναό του Σολομώντα
με καλούσαν
με το 
όνομα μου

ΙΑΒΕ

Ικέτης Άκων Βάιος Ευσταθίου

και 
ερχόμουν
μέχρι που
παράτησαν
το νόμο
και σταμάτησα 
να ομιλώ

Άκων 
στα σανσκριτικά 
γράφεται
ΓΚΑΝΗΣ

με βαθύ Σ
στην αγγλικήν
Ganesh

Αλλάχ
αλλού
με 
φωνασκούν

είμαι 
το 
α
σε καθετί

είμαι 
μέσα
σε κάθε
αρχή

σε κάθε 
γραφή
μες στη
ζωή
εγώ ειμί
το 
α.

Η δε
γυνή μου
το 

Ω

εγώ
αρχίζω
εκείνη

τελειώνει

Στο 
κάλεσμά
μου

η Αδελαίς

η κυρά 
μου
επέστρεψε 
ως 
αθάνατη
θεά, 
με ανθρώπινη
 μορφή
στο κήπο

Έχουμε
γλέντι
μεγάλο

Κόρες 
μας
αγαπημένες

Αριστερά
Ανατροπή
Αξιοκρατία
Αξιοπρέπεια

στήστε 
το 
χορό
μέχρι
να ρθει
η νύφη
να 
χαρώ
...

άκης
σκέτο
για 
φίλους
καλούς
όπως 
μου το είπε
μια πιστή
στην αγγλικήν

akis 
is 
a kiss

άκης
είναι 
ένα φιλί

...
...
...

επαγγελματικά
απαντώ
στο Κύριε Γκανή
.-^
(απόσπασμα από το Ευαγγέλιο της Μυρσίνης)

.-^-.
- <> -
[]
_{}_
.

+ Χ . 

άκης γκανής
Βάιος Ε. Γκανής
Vaios E. Ganesh
10-09-14
© 2014 akis ganis. 
All rights reserved.






No comments:

Post a Comment