Tuesday 9 September 2014

Νυχτοπεταλούδα

πηγή εικόνας: Αχερόντια Άτροπος

Είσαι
μια μικρή
νυχτοπεταλούδα

είδες
φως
μες στο σκοτάδι

ζαλίστηκες,
κόλλησες,
γύρω 
από 
το 
κερί
μικρή 
κόρη

μου λες
δε 
θα μου πεις
πως 
να γίνω
θεά; 

εγώ απλή 
θνητή 
είμαι

πως
να ρθω
να σε βρω

στο
κήπο
της Εδέμ;

το 
μονοπατάκι
για
τη
δική
σου
σωτηρία

δεν ειναι
απλή
ανάγνωση γραφής...

θέλει
μελέτη
κόπο
χρόνο

να 
στρωθείς
να το σκεφτείς...

τη 
δική 
σου 

προσωπική
αλήθεια
για να βρεις...

μόνο έτσι
κατακτάται
η αθανασία

απλά
δίνω
στοιχεία...

διάβασε
ότι
γραφω

στο 
ιστολόγιο
μου

μελέτησε
σκέψου
κάνε ερωτήσεις

ζήσε
τη
ζωή...

αυτή
δίνει
τις πιο 
σοφές
απαντήσεις...

αν
διαβάζεις
τις
λέξεις
μόνο

και 
απλά
αναστενάζεις...

στους
κήπους
τη ζωή σου
δεν
 βαζεις..

θέλει
αρετή
και τόλμη
η Ελευθερία,
μόνο 
με αγάπη,
ενότητα,
έρχεται 
η Δημοκρατία...

ένα ξέρω,
δε ξέρω 
τίποτα...

μασημένη
τροφή
δε δίδω...

μόνο
ερεθίσματα
δίδω...

τι 
θα 
κάνεις 
με
αυτά
δική
σου
επιλογή
στο αεί...



.-^-.
- <> -
[]
__
άκης γκανής
Βάιος Ε. Γκανής
Vaios E. Ganesh
09-09-14
© 2014 akis ganis. All rights reserved.

No comments:

Post a Comment