Saturday 13 September 2014

Αλέξανδρος Αφιχθείς εξ Αθηνών


Στην 
Αμφίπολη
με ψάχνουν

Από 
την
Αθήνα
έρχομαι...

χωρίς 
σπονδές,
ούτε
ικεσία,
μια επίκληση
από το
Δία...

το τάφο
της
γυνής μου

βεβήλωσε
η
"δήθεν"
Δημοκρατία

χωρίς
σπουδή
&
φρόνηση
απλά
για
να κλέψουν
&
 άλλο
τα λαμόγια

εγώ
τον
λαό μου
τον
φρονώ

αυτό 
είναι 
ιεροσυλία

πάντα
μαζί
με τους λαούς
κάναμε
συμφωνία

να 
έρθουν
στο 
ελληνικό
φως
με 
σεβασμό
στους 
θεσμούς


από
το τάφο
 βγαίνω
εγώ

Είμαι
Μακεδονία 

Βλέπω
πως
καταντήσατε

προδότες
τη
 πατρίδα

κλαίω
&
οδύρομαι

αλί
&
τρις
αλί

κατάρα
δίδω
αμέσως

στη
φύτρα
των
τυράννων
μας
να σβήσει
μες 
στο έτος.

Μόνη
ελπίς
θαρρώ
πως
οις,

Είναι
Ο 
Αθηναίος,

Ο
Αλέξης
της Αριστεράς,

ο 
εκλεκτός
ο
νέος...

Υψώνομαι
από
τη 
γη

με του 
λαού μου
την οργή

αν,
 θες,

τη νίκη

έλα απόψε
στις
εφτά μισή,
Στη
Σαλλονίκη

αν δεν
μπορείς
χαλάλι
σου

οι 
τύραννοι
τον κρύβουν

μα έχει
κόκκινο
πουλί

και 
κελαηδάει 
ωραία...

στο κόκκινο
ερτζιανά
ρώτα
για να σου πούνε
το πως
το  τι
&
 το 
γιατί

να δούμε
&
το επειδή...

Απόψε
ο
άκης
έχει
πει

(καλό
&
αυτό 
καρντάσι)

ότι
γράφει
δεν ξεγράφει

Αριστερά
Ανατροπή
Αξιοκρατία
Αξιοπιστία

οι 
4
Αμαζόνες
του

Αποκάλυψη
φέρουν
στη
γη...

Εδώ
ίδια
η 
μήτηρ,
η
Αδελαίς
παρούσα
ώσει

να
ιδούμε
τι
θα ειπωθεί,
ραντεβού
εκεί
αν το
λαό
θα 
ξεσηκώσει...



.-^-.
- <> -
[]
_{}_

.

x . 

άκης γκανής
Βάιος Ε. Γκανής
Vaios E. Ganesh
13-09-14
© 2014 akis ganis. 
All rights reserved.






No comments:

Post a Comment