Sunday 7 September 2014

Πνευματική μου περιουσία

Πνευματική μου περιουσία προς Facebook, Twitter, και πάσης φύσεως οργανισμό, ομάδα, εταιρία, ή άτομο. Ψηφιακό ή Υλικό.

6 September 2014 at 12:53
Λόγω του γεγονότος ότι το Facebook έχει επιλέξει να εμπλέξει το λογισμικό που θα επιτρέψει την κλοπή των προσωπικών μου πληροφοριών, εγώ ο akis ganis, Βαιος Ε. Γκανής, Vaios Ganesh δηλώνω τα εξής:

 Σημέρα, 5 Σεπτεμβρίου του 2014, ως απάντηση στις νέες κατευθυντήριες γραμμές Facebook και σύμφωνα με τα άρθρα L.111,112 και 113 του κώδικα πνευματικής ιδιοκτησίας, δηλώνω ότι τα δικαιώματά μου είναι συνδεμένα με όλα τα προσωπικά μου δεδομένα, σχέδια, πίνακες ζωγραφικής, φωτογραφίες, κείμενα,στίχοι, ποιήματα , ρίμες κλπ ... που δημοσιεύθηκαν δημοσιεύονται, θα δημοσιευτούν, στο προφίλ μου. 

Για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ  χρήση των ανωτέρω γραπτή συγκατάθεση μου χρειάζεται ανά πάσα στιγμή. 

Όσοι διαβάζετε αυτό το κείμενο να το αντιγράψετε και να το επικολλήσετε στο Facebook τοίχο σας. 

Αυτό θα επιτρέψει να τεθούν οι δημιουργίες σας, υπό την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας. 

Με αυτή την έκδοση, λέω στο Facebook, Twitter, και πάσης φύσεως οργανισμό, ομάδα, εταιρία, ή άτομο. Ψηφιακό ή Υλικό. 

Τα κάτωθι:

 ότι απαγορεύεται αυστηρά να αποκαλύψει, αντιγράψει, διανείμει, αναμεταδώσει, ή να προβεί σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια των έργων μου με βάση αυτό το προφίλ ή / και του περιεχομένου του, καθώς και το περιεχόμενο των σελίδων μπλογκ, που διατηρώ ή θα δημιουργήσω στο μέλλον, ή έχω δημιουργήσει στο παρελθόν. 

 Οι ενέργειες που αναφέρονται παραπάνω ισχύουν εξίσου για τους εργαζόμενους, τους φοιτητές, τους αντιπροσώπους ή / και το λοιπό προσωπικό υπό την καθοδήγηση του Facebook, Twitter,  και πάσης φύσεως οργανισμό, ομάδα, εταιρία, ή άτομο. Ψηφιακό ή Υλικό. 

Το περιεχόμενο του προφίλ μου περιλαμβάνει προσωπικές πληροφορίες. 

Η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής μου, τιμωρείται από το νόμο (UCC 1 1-308 - 308 1 έως 103 και του Καταστατικού της Ρώμης). Το Facebook είναι πλέον μια ανοικτή οντότητα κεφαλαίου. 

Όλα τα μέλη καλούνται δημοσιεύσουν μια ανακοίνωση αυτού του είδους, ή αν προτιμάτε, μπορείτε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε αυτό το κείμενο. 

Εάν δεν έχουν δημοσιεύσει αυτή τη δήλωση, τουλάχιστον μία φορά, θα επιτρέψουν σιωπηρά τη χρήση των στοιχείων όπως φωτογραφίες , καθώς και τις πληροφορίες που περιέχονται στην επικαιροποίηση του προφίλ μου,
τις σελίδες που διατηρώ, και θα δημιουργήσω, και οποιασδήποτε μορφής κείμενο, φωτογραφία, άποψη εκφέρω στο FB, στο μπλογκ μου, στο Twitter, και οπουδήποτε αλλού κυκλοφορεί το ψηφιακό μου ίχνος. 

μετά τιμής,
ήθους,
αρετής

άκης γκανής,
Βάιος Ε. Γκάνης,
akis ganis
Vaios E. Ganesh

No comments:

Post a Comment