Tuesday 16 September 2014

Άγριο ρόδο


ένα
άγριο
ρόδο
είμαι
εγώ

27,000
ετών
απλά

ελεύθερο
ανεξάρτητο
άγριο

με
όλους
να
προσπαθούν
να
με
σκοτώσουν

με
ματώνουν
τα
παιδιά
μου
προσπαθούν
να
κλέψουν

κάθε
φορά
που
ένα
από
τα 
λουλούδια
μου

το 
καθένα
με ξεχωριστό
άρωμα
μοναδικό
ανεπανάληπτο

κόβετε

γεννάω
άλλα
9

είμαι
σε
φάση
ωραία

δε
θέλω
κλαδέματα

και
άλλες
βλακείες

αφήστε
με
να
υψωθώ
στο
μεγαλείο
μου

στους
κήπους
σας
που
κατοικώ

σε
κάθε
κήπο

άλλο
άρωμα
βγάζω

αφού
συνδέομαι
με
την
οικογένεια
που
με
φυτεύει

μα
...
εγώ
είμαι

το
πρώτο

το
αρχικό


το 
χρώμα
μου
μοναδικό,
αριστερό
μωβ
κόκκινο
λιλά
&
ροζ

το
ακάνθινο
στεφάνι

το
ανθισμένο
είμαι
απλά

ενός
απλού,
καθημερινού,
λόγιου,
αστού

είμαι
η έκφραση
επί
της
γης

της
αδελφοσύνης
της
υπομονής
&
της
επιμονής

με
αυτά
τα
τρία
βρήκε
τη
λύση

ο
&
κάλεσε
στο
την
να 

(αφιερωμένο
στην 
αγάπη
μου,
την αδελαΐς,
τη
μία,
τη
μοναδική,
πρώτη
&
παντοτινή
μου
αγάπη.)

Να
έρθει
να μυρίσει
τα
ρόδα
που 
φέρω,
ανθισμένα
αειθαλή
επί
κεφαλής,
ένεκα
τιμής
εκ

του
ιερού
ρόδου
της
ζωής


... ... ...
... ... ...
... ... ...


-^-
~~~* ~~~
Χ

.


∞ x 
 

άκης γκανής
Βάιος Ε. Γκανής

Vaios E. Ganesh
16-09-14
© akis ganesh 
All rights reserved.






No comments:

Post a Comment