Wednesday 3 September 2014

Εξομολόγηση μιας πεταλούδας της νύχτας...


Αχ καλέ, 
τι να κάνουμε, 
κλέφτες θα γίνουμε 
εμείς οι χορεύτριες;

κάθε βράδυ στα μπαρ
να μας πιάνουν το κώλο 
τα λαμόγια
να γελάμε
να τα παίρνουμε
πίνωντας 
γαλατάκι
καρύδας
και χρεώνοντας 
όσα θέλει
το μαγαζί

εκμετάλλευση
της καψούρας
του κάθε μαλάκα

έρχονται
μας ερωτεύονται
πληρώνουν 
σα μαλάκες

κάνουμε το 
νταραβεράκι
χαλαρά

ρίχνουμε 
το γέλιο
της αρκούδας

μετά να μας χτυπάει 
ο νταβάς
να μας πηδάει
και να μας τα παίρνει αυτός...

και κλειδωμένα
σκλαβάκια
μην το σκάσουμε

και χάσει 
τη συρμαγιά
το αφεντικό...

τους 
πληρώνω
όλους
τους...

πάνω 
στο κορμί 
μου

με τη 
πώληση
του
έρωτα μου

χτίζουν
παλάτια
οι πολιτικοί
οι κομπιναδόροι
οι ξεπουλημένοι
αστυνομικοί
οι δημοτικοί 
άρχοντες...

δεν αφήνω 
κανένα
στο παράπονο...

και δεν είμαι
καν Ελληνίδα...

θεά 
Ουκρανή
ξανθιά
ντίβα 
είμαι...

Τη χώρα μου
τη γαμάει
η Ε.Ε.

Ενώ 
εμάς
οι πολίτες
και τα αφεντικά
της Ευρώπης...

Μια μέρα
θα πάρω
μια βότκα

θα πιω τη μισή
και θα βάλω
φωτιά

σε όλο
το μπουρδέλο
σας

με φιτίλι
το μεταξωτό 
κωλοκόφτη

που με βάλατε
να φοράω
για να
σας καυλώνω...

Θα 
καώ
σίγουρα

Αλλά
θα ρίξω
τη χούντα

έτσι,
γιατί
τόσα χρόνια
στην Ελλάδα

έγινα 
και 
γω
Ελληνίδα

δε σηκώνω
άλλο
να  είμαι
σκλάβα σας...

όταν
έρθετε
το βραδάκι

άμα γυαλίζει
το μάτι μου..

να ξέρετε
ότι 
έρχεται η ώρα σας

τομάρια 
όλα...

Ξύπνησα... 

άκης γκανής
03-09-14

Aφιερωμένο
σε όλες τις πεταλούδες
της νύχτας
ξέρουν αυτές...

Στα θύματα
του δουλεμπορίου
που ο σύγχρονος
πολιτισμός
για να
κρύψει
την
ιδιοτέλεια του
ονομάζει
"trafficking"...


photo art: © O L G A • T E R E H O V A



No comments:

Post a Comment