Monday 8 September 2014

Συνιστώσα

photo art: Svetlana Belyaeva

Τίποτα
σπουδαίο
δεν 
είμαι
εγώ

ούτε
γνώση

ούτε
λαλιά

κρατώ
μαζί μου

μόνο
νιώθω

το 
άδικο

με καίει
με πληγώνει

μια απλή
συνιστώσα

είμαι
αριστερή

το
θεριό

της
Χούντας

καθημερινά
με ποδοπατεί

στο σπίτι
μου κόβει

τη
ΔΕΗ

είμαι
η νεκρή παραπληγική

με το
μαγκάλι

κοριτσάκι
με σκοτώνει

μες στη
σιωπή

στα φάρμακα
κρατάω

με ζόρι
τη ζωή

να μη
σηκωθεί

και βγει
η ψυχή μου

βαρέθηκε
αυτό το χτικιό

είμαι
άνεργη 

χωρις
ζωή

σε λίγο
με τον ΕΝΦΙΑ

μου παίρνουν
και το κλουβί

μα μόνη 
δεν είμαι πια

βρέθηκα
με όλα τα παιδιά

και από 
μονάχη 
και έρμη

στο 
φάτσαμπουκ
καθηλωμένη

βγαίνω
σε 
πορείες
κάνω απεργίες

διεκδικώ
τα 
κεκτημένα

δε χαρίζω
τίποτα
στα λαμόγια

αυτοί 
θησαυρίζουν
με τα κλεμμένα

και μένα
η κόρη
σε ορφανοτροφείο

της κλείσανε
και το
σχολείο

ενώ
όλη η
Ελλάς
αργοπεθαίνει

οι 
κρατούντες
με θεωρούν
πεθαμένη

το κόκκινο
γάντι
εγώ
υψώνω

διεκδικώ
ζητάω
κερδίζω

τη Χούντα
αυτή,
ΕΓΩ
τη 
ξεσκίζω.

μια 
καθαρίστρια
απολυμένη

τη Χούντα
ρίχνει
η ευλογημένη

άκης γκανής

.-^-.
- <> -
[]
__

Βάιος Ε. Γκανής
Vaios E. Ganesh
08-09-14
© 2014 akis ganis. All rights reserved.

No comments:

Post a Comment