Thursday 2 October 2014

Απορίες...


ντρέπομαι;
ίσως...

κρυφοκοιτάζω;

μπορεί...

γδύνομαι
ή 
ντύνομαι;

δε ξέρω...

λυπάμαι;
ή 
χαίρομαι;

σε θέλω;
ή
με απωθείς;

περιμένω;
ή 
αποχαιρετώ;

άγνωστο...

θέλω τη χλιδή;
ή
θέλω την αγνότητα;


είμαι αδύναμη;
ή
παντοδύναμη;

παριστάνω;
ή
είμαι;

είμαι ποθητή;
ποιος ξέρει;

είμαι μονή;
ή
περιμένω κάποιον;

θέλω;
ή
δε θέλω;

αγαπώ;
ή
αγαπιέμαι;

όλα;
ή
τίποτα;

τάβλι;
ή
σκάκι;

έχει 
σημασία;

το απροσδιόριστο
ερωτισμό
που διαχέεται
από
το παιχνίδι
με ενδιαφέρει
τίποτα άλλο
ή 
μήπως 
όχι;

σε 
βάζω
σε
σκέψεις;

η
με κοιτάς
απλά;

σου
αρέσει
η βραχνάδα
στη φωνή
ούτε
καν
ακούς 
τι 
λέω

σκέφτεσαι
ή
με
ποθεις;

απορείς;
ή
αναρωτιέσαι;

με 
θες;

μόνο
αν
σε
θέλω
εγώ
θα
παίξω
μαζί 
σου

γιατί;

επειδή...

τι νόημα 
έχει 
όλο 
αυτό;

μα
να 
μου 
πεις
το 
σ'αγαπώ,
καλό
μου
...

άκης γ.
© akis ε+ ganesh. 
All rights reserved.
2 Oκτ. 2014

No comments:

Post a Comment