Monday 27 October 2014

Παραμύθι ~ Fairy tale


Μες
στο
γαλάζιο
ήσουνα
σαν
σε
ένα
παραμύθι

In
blue
like
a
fairy tale
where 
you

Αιγαίο
θάλασσα
μπλε μάτια

Aegean
sea
blue eyes

Ζαλίστηκα
όταν
σε είδα

Sudden dizziness
when
I saw thee

Μετά
έφυγες
από
το
νησί

Then
you
left
the
island

Πριν
φύγεις
ψίθυρος
στο
αυτί
η γλυκεία
φωνή σου...

Before
you
leave
whisper
in
my ear
your
sweet
voice ...

Τυχαία
σε
συνάντησα
δεν
το 'χα
σκοπό
να
μπλέξω...

By
chance
I met
you
not
my intention
to
get
involved...

Ταγμένος
είμαι
σε θεά
στη
τέχνη μου
δοσμένος

I belong
to
a goddess
my
art
given

Δεν
έχω
χρόνο
για
θηλυκά

No
time
for
females

γραφιάς
ζωγράφος
ποιητής
ένας
σεμνός
παρατηρητής

writer
painter
poet
a humble
observer

μεγάλους
έρωτες
2-3
τη
ζωή
την
έχω ζήσει

great
loves
2-3
I have
experienced
in
life

Δεν
είμαι
νέος
στα
47

Not
young
at
47

δεν
περίμενα
να
ανθίσει

did
not
expect
to
blossom

ξανά
ο
έρωτας

again
eros,
love

μες
στη
ζωή
μου...

in
my
life...

2-3
σκαστά
φιλάκια
σου

2-3
kisses
in the air

φτάσανε
αλοιφή
να με κάνουν...

was
enough
to make me
melt

Γοργόνα
όμορφη
κυρά

Mermaid
lovely
lady

γυναίκα
μου
σε θέλω


want you
to be 
my wife

μην
κοιτάς
που
είμαι
πολυλογάς

don't
despair
that
I chat
too much

είναι
που
δε
μιλάω
συχνά

it is
that
I do not
often
converse

όλο
γράφω
ζωγραφίζω
μοναχικό μονοπατι

write
& paint
is what I do
in solitude

την
ζωή μου
όμως
εγώ
ορίζω...

my
life
though,

own...

αν
θες
τη
μοιραζόμαστε

if
you
like,
we share it

απλά
όμορφα
ωραία

plain
beautiful
fine

σε αγαπώ,
αν με
αγαπάς

I love you
if you
love me

τη
ζούμε
&
παρέα...

we live 
it
together

Σα
παραμύθι
χιώτικο

Like a myth
of Chios

η γοργόνα
εύη
&
ο
άκης...

Mermaid 
eyi
&
akis...

Φιλάκι; 

Α kiss?

άκης γ.
27 Οκτ. 2014
© akis ε+ ganesh. 
All rights reserved.


No comments:

Post a Comment