Wednesday 29 October 2014

Έλικας ~ Helix


47
χρόνια
τα
έκλεισα
χτες

47
years
I
passed
on this earth

μπήκα
στα 48
σήμερα
στις 07 το πρωί
γενήθηκα
μια Κυριακή

I
am 48
like
today
I
was born
7 am
a Sunday

αφήνω
πίσω
μου
με αγάπη

I
leave
behind
with love

ότι
έζησα
ότι
έμαθα
ότι
με
πίκρανε

what

lived
what
I
learned
what made me blue

ξεκινώ
λευκή
σελίδα

starting
white
page

μέσα
από
τις
στάχτες
μου

from
my
ashes

αναγενιέμαι
ξανά,
γνώριμο
αυτο,
Βάιο
με λένε,

reborn
again,
familiar
thing,
my name is
Vaios,

Φοινικόδεντρο
της
ερήμου...

Palm tree
of
the desert...

Η
γιορτή
μου,
στη θλίψη
μέσα,

My
name day,
in sorrow
is,

Δόξασαν
τον
Ιησού
μια
Κυριακή,
μετά
τον σταυρώσανε
μια Παρασκευή...

They
gloried
Jesus
a Sunday,
then
they crucified him
a Friday...

εφήμερα
όλα
στη
ζωή...

ephemeral
everything
in
life...

Ο
φοίνικας
όμως
είναι
&
πουλί...

Phoenix
is
also
a
bird...

Ο Φοίνιξ αθάνατο όν εστίν.
Αναγεννάται από 
τις στάχτες του
αενάως, ανά πάσα στιγμή...

Phoenix is an immortal being.
Reborn from
its ashes
eternally, every given moment...

Σε
αυτό
το
μεγάλο
κύκλο

In
this
big
cycle

Αφήνω
πίσω
μου
τα
πάντα...


leave
everything
behind...

Τι
είμαι;

What
am 
I?

Απλά
μια
λευκή
σελίδα...

Simply
a
white
page...

Φως...

Light...

Γράφω
ζωγραφιζω
συνθέτω
δημιουργώ
διδάσκω

I write,
I paint,
I compose
I teach

Δείχνω
ότι
έμαθα

Showing
what
I have learned

Σε
όποιον
με
ρωτήσει...

To
whomever
asks...

Η 
αγάπη
σας
φαίνεται

Your
love
shows

στο
προσωπικό
μου
ιστολόγιο...

in
my personal
blog...

ούτε
200
αναρτήσεις,
11,500
θεάσεις...

not
even
200
posts,
11,500
views...

Ο 
κόσμος
κρίνει
την
αξία μου

People
judge
my 
worth

Οι
φίλοι
τη
ζωή 
μου

My
friends
my
life

Αν
θέλετε
να 
ταξιδέψουμε
μαζί,
απλά
διαβάστε 
με...

If
you
want
to
sail
with me
simply
read me...

Μιλήστε 
μαζί
μου

Talk
with 
me

Ίσως
έχουμε
κάτι
ενδιαφέρον
να μοιραστούμε...

Maybe
we
have
something
interesting
to
share...

Τι
είναι
άλλωστε
η 
ζωή;

What
is
life
anyway?

Μια αγάπη,
ένα τραγούδι,
μια ζωγραφιά,
η εκτίμηση
της ομορφιάς...

A love,
a song,
a painting,
appreciation
of beauty...

Ένας
έλικας
που
κάνει 
κύκλους
απο
την
ύλη
στη
ψυχή...

A
helix
doing 
circles
from
matter
to
psyche...

άκης γ.
29 Οκτ. 2014
© akis ε+ ganis. 
All rights reserved.


No comments:

Post a Comment