Sunday 12 October 2014

Δίας εστίν ~Ζeus is


κεραυνός
&
αστραπή
&
βροντή

strike
&
lighting
&
thunder

φωτίζω
το 
κόσμο
πέφτω
βροχή

I iluminate
the 
world
I fall
as rain 

γονιμοποιώ
όλη
την
ύλη


impregnate
all
matter

Είμαι
ο
σύνδεσμος
ο
αρσενικός


am
the 
male
bond

Είμαι
αθάνατος
Έλληνας
θεός

Immortal
Hellenic
God

Το
δόρυ φέρων,
τη
Σελήνη,
της
Αθηνάς

The 
spear I bear,
 Celine the satellite,
of Athena

Του
Ερμή
τα
σανδάλια
φέρω
φτερά

I wear
the sandals
of
Hermes
I bear
wings


Άδη
σκοτάδια,
φέρω
θάνατο

Hades
darkness
I bear
death


Ποσειδώνα
άλογα,
φέρω
τρικυμίες

Poseidon's
horses
I bear
storms


Άρτεμης
βέλη,
φέρω
φαρέτρα

Artemis
arrows
I bear
the bow

Απόλλωνα
φως,
φέρω
ζωή

Apollon 
light,
I bear
life

Δήμητρας
βιός,
φέρω
καρπούς

Demeter's
livelihood,
I bear
fruits

Της
Ήρας
σύζυγος,
φέρω
γάμους

Hera's
husband
I bear
weddings

Θέμιδος
φρουρός,
φέρω
δικαιοσύνη

Themis
guardian
I bear
justice

Της
Ανάγκης
αρωγός,
φέρω
λύσεις

Anagea
helper,
I bear
solutions
Ελλάδος
ακοίμητος
βοηθός,
φέρω
γνώση

Hellas
watchfull
assistant
I bear
knowledge

ψυχή
&
σώμα
φέρω
2
σε
1

psyche
&
body
Ι bear
2
in
1

σε 
κάθε
πονεμένο
ταπεινό
 άστεγο
πεινασμένο
καταφρονεμένο

in
each
sore
humble
 homeless

hungry
forsaken

σε όλη
τη πλάση
&
απλασία

in all
creation
&
uncreated

δίπλα του
είμαι
δείτε 
τη
λάμψη
στα μάτια του

by his
side
I am
she the
shine
in his eyes

όποιος
τους
πειράζει

μαζί 
μου
τα βάζει

whoever
tempers
with them

tempers
with me

είμαι
μέσα
σε όλα

I am
in
everything

ηλεκτρισμός,
φως,
νερό,
επικοινωνία,
εγώ είμαι
η θεία κοινωνία

electricity,
light,
water,
communication,
I am the holy communion

Η ζεύξη
μέσα στο νερό

H2O

η τριάδα 2 αερίων

The connection
in water
H2O

the triad of 2 gasses

το χρώμα του μπλε πλανήτη

the color of the blue planet

στο 
φως
 χώμα
 άνθρωπο

in
light
soil
human

είμαι
αριστερός
πολύ

I
am radical left
a lot

έχω
δύναμη
όπου
υπάρχει
ζωή

I have
power
where
there
is
life

αν
είστε
καλοί,

if 
you are
good,

είμαι
η 
αγάπη


am
love

αν
πάλι 
όχι 

if 
otherwise
not
...


άκης γ.
© akis ε+ ganesh. 
All rights reserved.
12 Οκτ 2014

No comments:

Post a Comment