Wednesday, 8 October 2014

Ζεί ο Αλέξανδρος; ~ Does Alexander live?


άνοιξα 
το 
παράθυρο
&
μύρισε 
μαστίχα

I 
opened
the
window
&
aroma
of
masticha chios

αντι 
για  το 
ληθαίο
είδα αιγαίο

instead
of Lethe
I
saw Aegean

μια 
γοργόνα
γαλανομάτα
μου
ψιθύρισε

a
blue eyed
mermaid
whispered
to me

ζει
ο 
αλέξανδρος

Alexander
lives
!!!

ηγείται
της
αριστεράς

he
is the leader
of the left party

Το
συνασπισμό
της
ριζοσπαστικής
αριστεράς
καλέ...

The
Coalition
of the
Radical
left,
silly...

χαμογέλασε
&
βούτηξε
στο κύμα

she
smiled
&
dived
in a swell

ζαλίστηκα 
λιγάκι
πως 
βρέθηκα 
εδω;

I felt
dizzy
how did
I get here?

μετά 
είδα 
τη 
μορφή σου
να κοιμάται
στο κρεβάτι...

then 
I 
saw
your
shape
sleeping
in
bed...

Κι όλα
 στη μνήμη ήρθαν
μαζι με το καφεδάκι...

everything
became
clear
along
with the morning coffee ,,,

άκης γ.
© akis ε+ ganesh. 
All rights reserved.
8 Oκτ. 2014

No comments:

Post a Comment