Monday 27 October 2014

Άγαλμα ~ Statue

marie paola ceccarin

άνοιξα τα μάτια
είδα το κόσμο σε απόγνωση
παιδιά να πεθαίνουν
γενοκτονίες
πόλεμοι
βιασμοί
δουλέμπόριο

opening my eyes
seeing peoples in despair
children dying
genocides
wars
rapes
slavery

στην
αφρική 
στην 
ασία
στην
ευρώπη
στην
αμερική

in
africa
in
asia
in
europe
in
america

κλείστηκα
σε 
μένα

closed
to
myself

οχυρωμένος
στη
μικρή μου
μπουρμπουλήθρα

baricated
in 
my small
bubble

όμως
ο
πόνος
είναι
τεράστιος
ασήκωτος
βαρύς

but 
pain
is
huge
unbearable
heavy

πέτρα
στο 
κεφάλι
μου

rock
on
my
head

πέλεκυς
στη
ψυχή 
μου

axe
on
my
psyche

κραυγάζω
δυνατά
σπάω
τα
δεσμά μου

crying out
loud
I break
my chains

καίει
πυρετός
το σώμα
μου

fever
in my
body

λιώνει
σαν
κερί
το 
κορμί μου

it
burns
like
a candle
my
body

υψώνομαι
φλόγα
στον
ουρανό

I
rise
flame
in the
sky

γίνομαι
φωτιά
φοίνικας
σε πτήση

becoming
fire
phoenix
in flight

καίω
τα πιο
βαθιά σκοτάδια

burning
away
the deepest
darknesses

ελπίδα
γίνομαι
μέσα
σε κάθε
πεινασμένο

becoming
hope
in everyone
hungry

κουβέρτα
για κάθε άστεγο
ξενιτεμένο

blanket
for the homeless
dislocated

αγκαλιά
για τη
προσφυγιά

a hug
for the
refugees

γάλα
για τα
παιδιά

milk
for the
children

καίω
στο βλέμμα
κάθε κολασμένου

burning
inside the eyes
of every forsaken

αν πας
να τον
βοηθήσεις

if you 
go help 
him

θα συναντηθούμε
στο βλέμμα 
του αν δεις

we will meet
in his eyes
you will see

η ψυχή
η καρδιά
η ουσία 
μου 
καίει
απλά...

my psyche
my heart
my essence
burns there
simply...

άκης γ.
27 Οκτ. 2014
© akis ε+ ganesh. 
All rights reserved.



No comments:

Post a Comment