Wednesday 1 October 2014

Αχιλλέως έγερσις ~ Rise of Achilles


Λαβώθηκα
στη
φτέρνα
τη δεξιά

Wounded
in the
right heal

Νόμιζαν
όλοι
πως
πέθανα
έτσι 
απλά

Everyone
thought me 
dead

Πεθαίνει
ο Αχιλλέας
πάτε καλά;

Can 
Achilles
die?

Από
ένα
επιπόλαιο
χτύπημα
στη φτέρνα;

From
a flesh 
wound
in the heal?

δε
φτάνει
που
έκλεψε
την
ωραία
Ελένη

Not
only
did 
he
stole
Helen,

ήθελε
&
να 
σκοτώσει
εμένα

he
wanted
to
kill
me

Δε
θέλω
εγώ
ξελογιάστρα
είμαι
θεός
...


need
no 
mistress
be serious
I am 
a god
...

Για
την
αγάπη
είπα
να 
αφήσω
τα
άρματα

For
love

wanted to
give up
war

Αλλά
ο 
ΙΧΩΡ
τραγουδάει
στις
φλέβες
μου

But
all
ancestors
sing
in my
veins

με 
την
Αργώ
γύρισα
μου
πήρε
2,000
χρόνια

with
Argo

came 
back
it
took
me
2,000
years

άφησα
τους 
Μυρμιδόνες
να
καθαρίσουν
τους
αλήτες
που
μας 
κλέψαν
τη 
γυναίκα

I left
Myrmidons
to cleanse
the punks
that 
stole
Hellas

αν
και
φασίστας
ο
Μένιος

even
though
I dislike
fascist
Agamemnon

για
τη
τιμή
&
υπόληψη
μια
ζωή
πολεμάω

for
honor
&
dignity
all
my
life
I fight

αγρανάπαυση
κάνω
απλά
στα
τρία
καλά

I
just
stopped
to heal
in
Trikala

να γιάνει
η ψυχή
μου
τη 
πληγή
στο
σώμα

my
soul
to heal
thew body's
wound

όρθιος
είμαι
αν
και 
λαβωμένος
σκότωσα
το
κτήνος

awakened
wounded
I killed
the beast

ξυπνάτε
τους
Έλληνες,
Μυρμιδόνες
πόλεμο
έχουμε
ξανά

Myrmodons
awaken
Hellenes
we
are at
war
once
again

άλλο
φασίστα
εθελόδουλο
μας
κλέβει
τα
πάτρια
εδάφη
τους
βωμούς
ξεπουλάνε
τις
εστίες
κλέβουν

a
fascist
goverment
is
stealing
our
fathers
soil
our
temples
our
homes

Εδώ
είμεθα
Έλληνες

We
are
hellenes

Μολών
Λαβέ,
κανάγιες
κλέφτες
απατεώνες

Come
&
take it
if you dare!

thieves,
deceivers,
crooks

Η
πληγή
έκλεισε
στη φτέρνα

the
wound
in my
heal
has
closed

Εγείρομαι
αθάνατος

I
rise
a
GOD

Ο 
έσπερος
έδωσε
στη
μήτηρ
μου
το 
μήλο

Hesperos
gave
my
mother
the golden
apple

ελάτε
να 
το
πάρετε
λαμόγια

come
&
take
it
liars

Ο
Ασκληπιός
&
η
γυνή 
του
η
Τρίκκη
με 
συντροφεύουν

Asclepios
&
his lady
Trikki

daughter
Ygeia 
accompany 
me

παρέα
με
το
λάο
&
το 
Τσε

along
with
peoples
&
Che

ψαρεύουμε
στο 
Ληθαίο
Ποταμό

We
fish
on the banks
of
Lithe's 

Η
Άτροπος
παίρνει
τις
ψυχές
των
προδοτών

Atropos
is
taking
the souls
of
the
crooked

Βλέπω
στο 
Ληθαίο
το
κουφάρι
του 
Πάρη
να περνά
μπροστά
μου,
το
τρώνε
κορακια


see
in the river Lithe
the carcass
of 
Paris
eaten
by crows

Το
χρυσό
μήλο
των
Εσπερίδων

the
golden
apple
of
Hesperos
daughters

Το
πορτοκάλι
όπως 
το 
λέτε
σήμερα

Orange
as 
you call it,
now~days

Μισό
μισό
με
το
Κονφούκιο
& το
Τσε
τρώμε,

Ι split
in half
&
share
with
Kung ~Fu
&
Che

ενώ
ρίχνουμε
το 
γέλιο
της 
αρκούδας

while
laughing
out
loud
&
rolling
like
bears

Άρκτος,
ουράνιο
σώμα
είναι
&
η
κοκκινομάλλα
Ρωσία
στη 
παρέα

Ursus,
the redhair
Russia,
join
us

Για αυτήν,
έχουμε
γερμάδες
στο
ψυγείο
...

For her,
we have
peaches
in
the
fridge
...

άκης γ.
© akis ε+ ganesh. 
All rights reserved.
1 Oκτ. 2014




No comments:

Post a Comment